Skip to main content
CARNetova korisnička konferencija 2016

Cijeli program »

Kako povezati virtualni i stvarni svijet: izvještaj o primjeni proširene stvarnosti u osnovnoškolskom obrazovanju

2. verzija
View File
pdf
576KB
Prezentacija
View File
pptx
23.6MB

SCOLLAm projekt FER-a u suradnji s OŠ Trnjanska iz Zagreba ima za cilj istraživanje novih načina podučavanja temeljenih na učenju na pokretnim uređajima u hrvatskom obrazovnom kontekstu. Članak donosi izvještaj o rezultatima preliminarnih istraživanja o korištenju digitalnih lekcija s elementima proširene stvarnosti razvijenih u sklopu SCOLLAm projekta u prvim i drugim razredima osnovnih škola kroz uočene korisničke priče učenika.

Autor(i):

Manuela Kajkara    
Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva
Hrvatska

Manuela Kajkara je studentica diplomskog studija na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu. Kao istraživačica u sklopu SCOLLAm projekta bavi se primjenama proširene stvarnosti kao pomoći pri učenju. Područje interesa joj je izrada mobilnih aplikacija usko vezanih uz primjenu proširene stvarnosti.

Neven Drljević    
Europski parlament
Luksemburg

Neven Drljević je student doktorskog studija na Fakultetu
elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu u izvanrednom načinu studiranja. Kao istraživač u sklopu SCOLLAm projekta fokusira se na pitanja korištenja proširene stvarnosti u mobilnom učenju. Europski je dužnosnik i radi kao voditelj projekta upravljanja softverskom imovinom u Europskom parlamentu.

Ivica Botički    
Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva
Hrvatska

Ivica Botički voditelj je projekta SCOLLAm. Kao docent predaje predmete iz programskog inženjerstva na Fakultetu elektrotehnike i računarstva, Sveučilište u Zagrebu. Kao istraživač interesira se za područje mobilnog učenja i računalom podržanog učenja.

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2015 Zakon Group LLC