Skip to main content
OpenConf

Cijeli program »

Stavovi učenika o upotrebi online alata u usvajanju znanja - pilot istraživanje

2. verzija
View File
pdf
546KB
Prezentacija
View File
pptx
1.5MB

U ovom pilot istraživanju mjereni su stavovi učenika prema formativnom online ispitivanju znanja i prema mogućnosti njegova ocjenjivanja. Korišten je software Kahoot. Stavovi učenika su uglavnom pozitivni, a kao glavne prednosti online ispitivanja pred klasičnim učenici navode njegovu zanimljivost, suvremenost i ekonomičnost, a smatraju ga motivirajućim i vrlo korisnim pri pamćenju i učenju. Nedostatke ovakvog ispitivanja učenici vide u ograničenju vremena za rješavanje, opterećenju zbog vidljivog ranga riješenosti u odnosu na druge učenike i u mogućnosti pogađanja odgovora. Učenici uglavnom smatraju da bi se ovakvo provjeravanje znanja moglo ocjenjivati kada vrijeme rješavanja ne bi bilo prekratko, kada bi svi učenici bili naviknuti na ovakav novi način rada, kao i kada bi bili ostvareni uvjeti karakteristični za klasično provjeravanje znanja - mir i spriječeno prepisivanje odgovora drugih učenika.

Autor(i):

Marijana Smolčec    
Gimnazija Bernardina Frankopana Ogulin
Hrvatska

Marijana Smolčec je prof.mentor Engleskog jezika i prof. Hrvatskog jezika u Gimnaziji Bernardina Frankopana u Ogulinu gdje radi već više od 14 godina. Također je online edukator i koordinator EVO (Electronic Village Online) tečajeve za nastavnike iz cijelog svijeta te voditeljica (moderator) eTwinning grupe "Inclusive Education". Redovito se usavršava i koristi razne web alate u nastavi i izvan nje te surađuje s nastavnicima i edukatorima na raznim projektima, online konferencijama i sl. Organizira, moderira i prezentira na webinarima za nastavnike na engleskom jeziku. Bila je konzultantica za Kurikulum međupredmetne teme Uporaba Informacijsko komunikacijske tehnologije u okviru Cjelovite kurikularne reforme.

Helena Štrucelj    
Gimnazija Bernardina Frankopana Ogulin
Hrvatska

Helena Štrucelj, dipl. psiholog-prof. mentor radi deset godina kao nastavnica Psihologije i dvije godine kao stručna suradnica psihologinja u Gimnaziji Bernardina Frankopana u Ogulinu. Autorica je i koautorica školskih istraživanja o obrazovanju učenika s posebnim potrebama, vršnjačkom nasilju, toleranciji i spolnom odgoju. Koordinatorica je netom završenog trogodišnjeg projekta ''Škola koja uči'' kojem je glavni cilj bio ojačati kompetencije djelatnika za rad s učenicima s posebnim potrebama i promicati inkluzivno obrazovanje, a koji je bio dio međunarodnog projekta ''Regionalna potpora inkluzivnom obrazovanju'' Vijeća Europe i Europske unije. Svakodnevno radi s učenicima koji pokazuju različite poteškoće u učenju. Autorica je različitih edukativnih radionica za roditelje kojima je cilj jačanje roditeljskih kompetencija i jedna od pokretača školskog volonterskog kluba. Polaznik je drugog stupnja edukacije iz Kognitivno-bihevioralne terapije. Jedno od glavnih područja stručnog interesa je istraživanje i stručno usavršavanje u području motivacije, strategija učenja te životnih vještina adolescenata.

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2015 Zakon Group LLC