Skip to main content
CARNetova korisnička konferencija 2016

Cijeli program »

U školskim klupama bez suza uz pomoć suvremene tehnologije

2. verzija
View File
pdf
528KB
Prezentacija
View File
pptx
15.9MB

Tijekom zadnjih stotinjak godina psiholozima, liječnicima, prosvjetnim djelatnicima i roditeljima poznato je da i neka djeca normalnog razvoja, pa čak i nadarena djeca, ponekad imaju poteškoće pri učenju. Kao najučestalije poteškoće spominju se specifične teškoće u čitanju i pisanju, te sindrom hiperaktivnosti ili deficita pažnje. Poteškoće u učenju matematike, fizike i njima sličnih predmeta, učestala su pojava kod velikog broja školske djece. Za razliku od teškoća u čitanju i pisanju, teškoće u učenju STEM predmeta društveno su prihvaćene kao 'normalne'.
Bez obzira na društveni stav, matematika je uvijek bila i bit će jedan od najvažnijih predmeta u školi. Zašto? Zato što uspjeh u društvu velikim dijelom ovisi o sposobnostima kompetentnog korištenja matematičkih radnji i vještina. Primjena matematike je svakodnevna, počev od navijanja budilice koja nas podsjeća na odlazak na posao pa sve do sastavljanja obiteljskog budžeta na temelju mjesečnih prihoda. Između te dvije krajnosti leži bezbroj svakodnevnih životno važnih aktivnosti za koje nam je potrebna matematika. Zbog poteškoća u učenju mnoge su se pametne i sposobne mlade osobe zauvijek odrekle zanimanja koja su veoma važna za sustavno napredovanje društva - liječnika, biologa, ekonomista, psihologa, sociologa…
Kako bi okruženje u kojem se odvija učenje bilo podržavajuće i za djecu/učenike s teškoćama, važno je napraviti određene promjene u prostoru i/ili osigurati dodatne izvore učenja. Smatramo da suradnja sa stručnjacima koji su kompetentni za rad s djecom/učenicima s teškoćama i upotreba IKT tehnologije mogu dovesti do uspješne inkluzije ovakve djece u sustav obrazovanja. Upotreba tehnologije u poučavanju učenika s diskalkulijom ima cilj unapređivanja njihovih vještina i olakšavanja procesa učenja. Značajnu ulogu u razumijevanju igra intuitivno razumijevanje koje možemo potpomoći vizualizacijom. Interaktivne simulacije i ilustracije također mogu postići mnogo veću dubinu razumijevanja. Korištenje virtualnih okruženja, aplikacija elektronskog učenja i edukacijskih tehnologija, može u mnogome poboljšati vještine, proces učenja i život djece/učenika s poteškoćama.

Autor(i):

Marija Jurišić Šarlija    
Zdravstvena škola Split
Hrvatska

Zovem se Marija Jurišić Šarlija. Rođena sam u Splitu i po struci sam profesor matematike i fizike sa stalnim radnim mjestom u Zdravstvenoj školi Split. Početkom 2016. godine napredovala sam u zvanje mentora. U školi vodim izvannastavnu aktivnost „Mladi istraživači“ i sudjelujem u nizu projekata (Večer matematike, Festival znanosti, Festival matematike, Tjedan prirodoslovlja u Zdravstvenoj školi Split, Tjedan hrvatskih fizičara, Dan broja Pi) s ciljem popularizacije znanosti. Od ove godine sam u projektnom timu za e-škole u ZŠS.
Volim svoj posao, nova iskustva, dobro društvo i pozitivnu energiju.

Ana Paradžik    
Zdravstvena škola Split
Hrvatska

Zovem se Ana Paradžik i dolazim iz Splita. Diplomirala sam fiziku na Prirodoslovno matematičkom fakultetu. Radim Zdravstvenoj školi Split gdje predajem fiziku, biofiziku i elektroniku. U svrhu povećanja zainteresiranost mladih za znanosti, u školi vodim izvannastavnu aktivnost „Mladi istraživači“ i sudjelujem u nizu projekata (Tjedan hrvatskih izumitelja, Festival znanosti, Tjedan prirodoslovlja u Zdravstvenoj školi Split, Dan broja Pi, Dioklecijanovog vodovoda, Večeri znanstvenih dokumentaraca). Od ove godine sam u projektnom timu za e-škole u ZŠS.
U slobodno vrijeme volim čitati, gledati filmove, putovati i družiti se s prijateljima.

Ivana Bešlić    
Zdravstvena škola Split
Hrvatska

Rođena je u Splitu 1978. godine gdje je pohađala i završila klasičnu gimnaziju ''Natko Nadilo'' i srednju glazbenu školu ''Josip Hatze'' (usmjerenje - klavirist). Diplomu profesora matematike i fizike stekla je 2002. godine na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Splitu. Doktorat iz znanstvenog područja prirodnih znanosti, polja fizika, obranila je 2010. godine na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu. Od 2002.-2014. godine bila je zaposlena kao asistent, kasnije viši-asistent, na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Splitu. Nakon toga je radila u OŠ Kman-Kocunar i OŠ Plokite kao učiteljica fizike. Trenutno je zaposlena u Zdravstvenoj školi u Splitu kao nastavnica fizike.

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2015 Zakon Group LLC