Skip to main content
CARNetova korisnička konferencija 2016

Cijeli program »

Vrednovanje socijalnih vještina putem otvorenih digitalnih bedževa

2. verzija
View File
pdf
466KB
Prezentacija
View File
pdf
51.9MB

Polaznici će biti upoznati s modelom vršnjačke pomoći, razvijenog i primijenjenog u Geodetskoj tehničkoj školi u sklopu EU projekta “Grading soft skills - GRASS”, a kroz koji će biti prikazani primjeri razvijanja i vrednovanja pojedinih socijalnih vještina (komunikacija, samoregulacija, digitalna kompetencija,…) kod učenika tijekom trajanja vršnjačke pomoći korištenjem otvorenih digitalnih bedževa.

Vršnjačka pomoć odvija se kroz vannastavnu aktivnost – demonstraturu, u kojoj bolji učenici pomažu učenicima sa slabijim znanjem u savladavanju gradiva. Biti će prikazani osnovni elementi ovog modela, te će polaznici biti u mogućnosti pregledati i koristiti pripremljene materijale, upute i tutorijale za kreiranje vlastitog modela vršnjačke pomoći.

Kroz radionicu polaznici će biti upoznati s konceptom otvorenih digitalnih bedževa, njegovim najkorištenijim platformama (BadgeOS, Credly, Moodle), te će u jednoj od njih (Credly) otvoriti račun, naučiti izraditi, izdati i zaprimiti otvoreni digitalni bedž.
Nakon zaprimanja bedža, polaznici će bedževe objaviti na jednoj od društvenih mreža koju eventualno koriste (Facebook, Twitter, LinkedIn)

Svaki polaznik će vlastiti kreirani bedž izdati voditeljima radionice i drugim polaznicima, te će kroz ovu aktivnost voditelji radionice imati uvid jesu li postavljeni ciljevi postignuti.

Autor(i):

Ratko Medan    
Geodetska tehnička škola
Hrvatska

Ratko Medan dipl.ing.geodezije
profesor mentor
Geodetska tehnička škola
Zagreb
Av. Većeslava Holjevca 15

Rođen u Zagrebu, 16.12.1978. Završio srednju Geodetsku tehničku školu u Zagrebu, nakon koje upisuje Geodetski fakultet i kojeg završava 2004. godine.

Nakon (i tijekom) završenog fakulteta radi na geodetskim poslovima u privredi te se u rujnu 2005. zapošljava u Geodetskoj tehničkoj školi.

Tijekom svog rada u školi surađuje na mnogim školskim projektima te vodi Geodetski praktikum i učeničku praksu nekoliko godina.
Završava Carnetovu ELA-u (smjer Tutoring).
Sudjeluje na CUC-u zadnjih nekoliko godina, a 2014. i 2015. i kao autor rada (2014.) i predavač (2015.).

Od 2008.-2011. član je radne skupine za izradu Standarda zanimanja, Standarda kvalifikacije i novog kurikuluma "Tehničar geodezije i geoinformatike" u kojoj sudjeluje u izradi navedenih dokumenata.

Trenutno sudjeluje i vodi školski projektni tim u sklopu EU projekta "Grading soft skills - GRASS" za prepoznavanje, razvijanje i vrednovanje socijalnih vještina.
Oženjen je. Otac troje djece.

Zlatan Soldo    
Geodetska tehnička škola
Hrvatska

Zlatan Soldo dipl. ing. geodezije
profesor savjetnik
Geodetska tehnička škola
Zagreb
Av. Većeslava Holjevca 15

e-mail: zsoldo@geoskola.hr



Nakon osam godina rada u geodetskom gospodarstvu, Zlatan Soldo dipl. ing. geodezije (profesor-savjetnik) od 1991. godine predaje strukovne predmete u Geodetskoj tehničkoj školi. Od 1994. godine do danas je voditelj informatičke učionice. Od 1996. bio je CARnet koodinator u Geodetskoj školi.
U svojoj školi vodio je i vodi više međunarodnih projekata vezanih za ekologiju i primjenu IKT u školstvu. Završio je ELA-u smjer Course Design. Više puta držao predavanja na CUCu.
Autor je, koautor i urednik više naslova iz područja geodezije, informatike i tehničke kulture. Kao urednik dva puta je dobio nagradu Josip Juraj Strossmayer za područje tehničke znanosti.
Za svoj pedagoški rad nagrađen je Godišnjom nagradom "Ivan Filipović" za promicanje pedagoške teorije i prakse. Nositelj je Ministrovog priznanja za uspješan, kvalitetan i kreativan rad. Odlikovan je Redom hrvatskog pletera za osobit doprinos razvitku i ugledu Republike Hrvatske i dobrobit njezinih građana.
Oženjen je. Otac troje djece.

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2015 Zakon Group LLC