Skip to main content
OpenConf

Cijeli program »

Razvoj divergentnog i konvergentnog mišljenja pomoću web alata

2. verzija
View File
pdf
578KB
Prezentacija
View File
pdf
3.6MB

1.U uvodnom dijelu (30 minuta)- pomoću PPT prezentacije i kratkog predavanja prisjetit ćemo se temeljnih razlika divergentnog i konvergentnog mišljenja, te njihovog utjecaja na stvaralaštvo. Istaknut ćemo osam doprinosa divergentnog mišljenja, te pitanja kojima ih potičemo. Obuhvatit ćemo neke od tehnika koje potiču divergentno mišljenje, kao i određene tipove zadataka (zadatci otvorenog tipa).
2. Korištenjem suvremenih web alata ( Kahoot, Coggle i Pixton) pokazat ćemo primjere nekih gotovih materijala, nekih navedenih tehnika, s kojima smo poticali razvoj divergentnog mišljenja. ( 15 min)
3. Radionica ( Kahoot, Coggle i Pixton) (30 min)
4. Analiza rješenja (15 min)

Autor(i):

Brankica Majdiš    
OŠ "Mladost", Osijek
Hrvatska

Moje ime je Brankica Majdiš. Rođena sam 15.5.1976.u Bihaću, Republika Bosna i Hercegovina. Predajem nastavu matematike u OŠ „Mladost“, Osijek od 2000. godine, a po zvanju sam učitelj mentor.

Volim svoj posao, rad s djecom, poticajno okružje. Najviše me vesele integrirani projekti matematike s drugim nastavnim predmetima: prirodom, kemijom, geografijom, hrvatskim jezikom, vjeronaukom… Kako bi rad i komunikacija s učenicima, učiteljima, ali i roditeljima bila brža, nastavni sadržaji zorno prikazani, poticajni, služim se novim tehnologijama čiji razvoj nastojim pratiti.

Ana Martinčević    
OŠ "Mladost", Osijek
Hrvatska

Moje je ime Ana Martinčević. Rođena sa 1.lipnja 1981. u Osijeku. Predajem matematiku i fiziku u OŠ "Mladost", Osijek od 2004.godine.
Na nastavi koristim suvremena metode poučavanja. Povezujem matematiku i svakodnevni život u svakodnevnom radu te kroz razne projekte. Početnik sam u sudjelovanju u eTwining projektu i pohađanju webinara iz STEM područja. Sudionik sam eTwinning projekta Zvučno onečišćenje iz prirodoslovlja kojeg provodi 50 škola iz RH sa svojim motiviranim učenicima i učiteljima.
Volim raditi s učenicima i biti maleni kotačić u njihovom otkrivanju i razumijevanju
matematičkih kocepata.

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2015 Zakon Group LLC