Skip to main content
CARNetova korisnička konferencija 2016

Zbornik radova - 18. CARNetova korisnička konferencija CUC 2016, Programirajmo svoju budućnost; ISBN - 978-953-6802-36-4; ur. Ana Blažetić; vrijeme održavanja konferencije - 9. do 11. studenoga 2016.; objavljeno - Zagreb, Hrvatska, studeni 2016.; nakladnik - Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, Josipa Marohnića 5, Zagreb »

Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja?

2. verzija
View File
pdf
749KB
Prezentacija
View File
pptx
471KB

Kako bi se zainteresiralo učenike za početno učenje tablice množenja i dijeljenja učitelji često upotrebljavaju razne vrste igre. U današnje vrijeme sve su popularnije video igre na različitim uređajima. Mnoge škole, ali i obitelji posjeduju tablete ili smartphone na kojima postoji niz edukativnih aplikacija koje mogu pomoći kod učenja.
Da bi se ispitala upotrebljivost didaktičkih digitalnih igri kod učenja tablice množenja i dijeljenja napravljena je njihova analiza. Ispitane su 62 besplatne aplikacije na Android platformi koje služe za učenje tablice množenja i dijeljenja kroz igru. Procjenjivala se kvaliteta
aplikacija s obzirom na karakteristike dobre video igre.
Rezultati pokazuju da većina ispitanih igri ima oko polovinu karakteristika dobre video igre. U većini je zastupljen osjećaj djelatnosti i kontrole, mogućnost riskiranja, interakcija, povratna informacija i mogućnost prilagodbe. U igrama se ne traži šire znanje, ne potiče se igrače na povezivanje, razmišljanje i istraživanje te uglavnom nema mogućnosti igranja u timovima.
Aplikacije koje su bile uključene u istraživanje mogle bi se upotrijebiti za učenje automatizacije tablice množenja i dijeljenja, ali pretpostavka je da zbog malog broja karakteristika dobre video igre teško mogu dugotrajnije zaokupiti pažnju učenika.

Autor(i):

Sanja Loparić    
Tehnička škola Čakovec
Hrvatska

Završila PMF, smjer prof. matematike i informatike. Studentica na poslijediplomskom studiju Učiteljskog fakulteta u Zagrebu. Zaposlena u Tehničkoj školi Čakovec, a vanjski je suradnik na Učiteljskom fakultetu. U stručnom radu bavi se temama vezanim uz upotrebu IKT-a u nastavi matematike te gemifikacijom. Sudjelovala u izradi novih kurikuluma tehničara za računalstvo te u kurikularnoj reformi za matematičko područje.

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2015 Zakon Group LLC