Cijeli program »
2. verzija
pdf 576KB | Prezentacija
pptx 23.6MB |
SCOLLAm projekt FER-a u suradnji s OŠ Trnjanska iz Zagreba ima za cilj istraživanje novih načina podučavanja temeljenih na učenju na pokretnim uređajima u hrvatskom obrazovnom kontekstu. Članak donosi izvještaj o rezultatima preliminarnih istraživanja o korištenju digitalnih lekcija s elementima proširene stvarnosti razvijenih u sklopu SCOLLAm projekta u prvim i drugim razredima osnovnih škola kroz uočene korisničke priče učenika.
Autor(i):
Manuela Kajkara
Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva
Hrvatska
Manuela Kajkara je studentica diplomskog studija na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu. Kao istraživačica u sklopu SCOLLAm projekta bavi se primjenama proširene stvarnosti kao pomoći pri učenju. Područje interesa joj je izrada mobilnih aplikacija usko vezanih uz primjenu proširene stvarnosti.
Neven Drljević
Europski parlament
Luksemburg
Neven Drljević je student doktorskog studija na Fakultetu
elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu u izvanrednom načinu studiranja. Kao istraživač u sklopu SCOLLAm projekta fokusira se na pitanja korištenja proširene stvarnosti u mobilnom učenju. Europski je dužnosnik i radi kao voditelj projekta upravljanja softverskom imovinom u Europskom parlamentu.
Ivica Botički
Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva
Hrvatska
Ivica Botički voditelj je projekta SCOLLAm. Kao docent predaje predmete iz programskog inženjerstva na Fakultetu elektrotehnike i računarstva, Sveučilište u Zagrebu. Kao istraživač interesira se za područje mobilnog učenja i računalom podržanog učenja.