Cijeli program »
Onečišćenje zraka, svjetlosno onečišćenje i buka kroz STEM
2. verzija 276KB | Prezentacija pptx 11.2MB |
OŠ Pantovčak je mala škola u centru Zagreba koju pohađa 361 učenik i ostvaruje zapažene rezultate na natjecanjima iz prirodoslovlja i informatike.
Razvojni plan Škole napisan je u smjeru unapređivanja kvalitete prioritetnih razvojnih područja, a jedno od njih svakako je prirodoslovlje. Skupina učitelja preuzela je inicijativu kako bi osmislila privlačnije aktivnosti i implementirala ih u kurikul, te ostvarila viziju Škole i oslonila se na vlastite potencijale i specifičnosti. Škola je tijekom posljednjih triju godina uključena u mnoštvo školskih, nacionalnih i međunarodnih projekata. Kroz njih je izložena različitim utjecajima, što je imalo pozitivan utjecaj na Školu. Opći ciljevi projekta su poticanje prepoznatljivosti Škole, postupno uključivanje što većeg broja sudionika te poticanje svih sudionika na proaktivnost – primjenu iskustava stečenu kroz mobilnosti i projektne aktivnosti.
Specifični ciljevi projekta su jačanje interesa za STEM područja, jačanje ključnih kompetencija i vještina 21. stoljeća svih sudionika, s naglaskom na korištenje multimedije u nastavi i izradu OER-a (Open Educational Resources) dostupnih za sve zainteresirane obrazovne djelatnike.
Najopsežniji projekt je Pollution! Find a STEM solution! u kojemu se ističu aktivnosti povezane s onečišćenjem zraka u učionici, zagađenjem bukom i svjetlosnim zagađenjem školskog prostora. Projektnim učenjem tijekom posljednjih triju godina tražili smo rješenja za spomenute probleme. Temeljna je sastavnica projektnog učenja suradnja među učenicima (unutar grupe i međunarodna suradnja) u rješavanju problema. Suradnja je ostvarena u prikupljanju podataka, analiziranju i sintetiziranju informacija, upoznavanju s novim web 2.0 alatima te u prezentiranju projekta i rezultata rada.
Autor(i):
Marina Moćan
Osnovna škola Pantovčak
Hrvatska
U školi aktivno sudjelujem u međunarodnom Erasmus+ projektu kao školski koordinator te sam bila sudionik nekoliko eTwinning projekata.
Važnu sastavnicu moje profesije čini cjeloživotno obrazovanje. Uz praćenje najnovijih spoznaja i dostignuća u području podučavanja engleskog jezika, područje mog interesa je i korištenje obrazovne tehnologije u nastavi. Redovito se usavršavam i sudjelujem na seminarima, predavanjima, radionicama, konferencijama te on-line tečajevima.
Slobodno vrijeme najradije provodim u krugu svoje obitelji, ali volim i čitati, posjećivati kazališta, družiti se s iskrenim ljudima te su mi velika strast putovanja.
Danijela Takač
Osnovna škola Pantovčak
Hrvatska