Cijeli program »
Mogu li besplatne igre na tabletima potaknuti učenike na učenje tablice množenja i dijeljenja?
2. verzija 749KB | Prezentacija pptx 471KB |
Da bi se ispitala upotrebljivost didaktičkih digitalnih igri kod učenja tablice množenja i dijeljenja napravljena je njihova analiza. Ispitane su 62 besplatne aplikacije na Android platformi koje služe za učenje tablice množenja i dijeljenja kroz igru. Procjenjivala se kvaliteta
aplikacija s obzirom na karakteristike dobre video igre.
Rezultati pokazuju da većina ispitanih igri ima oko polovinu karakteristika dobre video igre. U većini je zastupljen osjećaj djelatnosti i kontrole, mogućnost riskiranja, interakcija, povratna informacija i mogućnost prilagodbe. U igrama se ne traži šire znanje, ne potiče se igrače na povezivanje, razmišljanje i istraživanje te uglavnom nema mogućnosti igranja u timovima.
Aplikacije koje su bile uključene u istraživanje mogle bi se upotrijebiti za učenje automatizacije tablice množenja i dijeljenja, ali pretpostavka je da zbog malog broja karakteristika dobre video igre teško mogu dugotrajnije zaokupiti pažnju učenika.
Autor(i):
Sanja Loparić
Tehnička škola Čakovec
Hrvatska