Cijeli program »
2. verzija
pdf 571KB | Prezentacija
pptx 8.1MB |
U trenutku kada završava stručna rasprava Kurikularne reforme te se planira njena eksperimentalna provedba nužno je osmišljavanje brzog i učinkovitog modela stručnog usavršavanja učitelja kao i interaktivnog web sjedišta i/ili društvene mreže gdje bi se razmjenjivali primjeri dobre prakse. Dosadašnji stručni skupovi i webinari su se pokazali kao dobre obrazovne sredine za prenošenje informacija o postojećim dokumentima velikom broju učitelja, ali primjetan je izostanak praktičnih primjera realizacije (simulacije) kurikuluma u praksi.
Prezentacijom želimo pokazati moguće metodičke scenarije primjene Kurikularne reforme u 1. i 2. ciklusu, raspraviti o mogućim modelima stručnog usavršavanja učitelja razredne nastave kao i o ulozi IKT-a i digitalno zrelih škola u provedbi Kurikularne reforme.
Autor(i):
Ivana Križanac
Osnovna škola Brodarica
Hrvatska
Učiteljica razredne nastave-mentor, Osnovna škola Brodarica. Aktivno radi na razvoju e-učenja i poučavanja u razrednoj nastavi. Inicijator je mnogih međunarodnih
projekata u školi i aktivna sudionica eTwinning projekata.
Branka Pastuović
Osnovna škola Brodarica
Hrvatska
Učiteljica razredne nastave-mentor, Osnovna škola Brodarica. Voditeljica Županijskog stručnog vijeća Šibensko-kninske županije. Vječiti istraživač suvremenih pristupa u poučavanju, zaljubljenik web alata i zagovornik primjene IKT-a u nastavi.