Cijeli program »
Vršnjačko vrednovanje u CARNet Loomenu
2. verzija 494KB | Prezentacija pptx 415KB |
Vršnjačko vrednovanje se može smatrati aktivnošću učenja koja istovremeno ocjenjuje ishode učenja drugih učenika. Ona podrazumijeva da postoje učenički radovi koje učenici ocjenjuju prema unaprijed zadanim kriterijima.
U ovom interaktivnom izlaganju bit će prezentiran primjer vršnjačkog vrednovanja provedenog u CARNet Loomenu. Radom su obuhvaćena iskustva provedena u prvim razredima V. gimnazije Zagreb. Metodom vršnjačkog vrednovanja obrađena je nastavana jedinica: Izrada prezentacije.
Autor(i):
Saida Deljac
V. gimnazija Zagreb
Hrvatska
Vanjska je suradnica za informatiku i računalstvo u Agenciji za odgoj i obrazovanje, u okviru čega organizira i provodi stručne ispite i organizira stručne skupove za učitelje i nastavnike informatike i računalstva za osnovne i srednje škole čime ima izravni stručno-pedagoški uvid u rad učitelja i nastavnika.
Još 2003. pokrenula je i vodila jedan od prvih projekata primjene IKT u nastavi „Interaktivni multimedijalni digitalni sadržaja za samoučenje (IDIMaSu)“. Nakon toga je vodila nekoliko projekata, a posljednji je podprojekt „Informatika“ u okviru IPA projekta “Afirmativna nastava i inovativno učenje i poučavanje u gimnazijama u okviru Hrvatskog kvalifikacijskog okvira”. Podprojekt se bavio izradom kurikuluma za učenje programiranja u programskom jeziku Python.