Skip to main content
OpenConf

Cijeli program »

Robotska kolica-grafičko programiranje u Ardublock sučelju primjereno učenicima RN

2. verzija
View File
pdf
203KB
Prezentacija
View File
pptx
5.6MB

Ova radionica namijenjena je učiteljima i profesorima s osnovama poznavanja rada na računalu. Optimalan broj polaznika je 10. Mogući je i veći broj ( 20 ), ukoliko će raditi u paru. Nakon pohađanja radionice polaznici će naučiti koristiti Ardublock sučelje kojim će na jednostavan način programirati robotska kolica . Moći će koristiti programiranje u robotici, već i s učenicima razredne nastave. Metode koje ćemo koristiti: usmeno izlaganje, demonstracija, prezentacija. Oblici rada su individualni i grupni rad polaznika. Potrebna je učionica s 10-tak računala s instaliranim Arduino sučeljem koja imaju pristup USB portu. Operativni sustav je Windows 7. Instalaciju će osigurati autor, kao i robotska kolica za polaznike.
SADRŽAJ radionice: Polaznici će na radionici konstruirati robotska kolica prema predloženoj uputi. Nakon toga će kratkim predavanjem i demonstracijom usvojiti osnovna znanja programiranja , koristeći Ardublock sučelje, bez pisanja programskog koda. Slijedi samostalno programiranje kojim će pokretati robotska kolica. Nakon toga je demonstracija ostalih mogućnosti programiranja i otkrivanje uporabne vrijednosti robotskih kolica u svakodnevnom životu. Bitno je naglasiti uzrast djece s kojom je moguće provoditi ove aktivnosti u školi,a to je već od 1.do 4. razreda, kojima je to uvod u programiranje pisanjem programskog koda. Slijedit će i poticanje kreativnosti kod polaznika i idejni prijedlozi gdje vide mogućnost primjene robotskih kolica u praktičnoj primjeni. Ukoliko ostane vremena, polaznicima ćemo prikazati i ostale uratke darovitih učenika u području robotike. Jesu li postignuti ishodi, znat ćemo ukoliko polaznici samostalno isprogramiraju rad robotskih kolica.

Autor(i):

Darko Martinko    
Osnovna škola Frana Galovića
Hrvatska

Moje ime je Darko Martinko, u školi radim 27 godina kao nastavnik politehnike i informatike, a kao slobodnu aktivnost vodim robotiku. Od malena sam zaljubljenik u tehniku (elektroniku, automatiku, informatiku). Svoj hobi i strast uspio sam pretvoriti u posao baveći se edukacijom mladih u području robotike. Moj osnovni moto u robotici je da učenici moraju biti u mogućnosti „poigrati „ se znanjem na praktičnoj razini, jer teško ćemo zaboraviti ono što jednom izradimo svojim rukama. Kao mentor učenicima sudjelovali smo na mnogim natjecanjima i sajmovima inovacija gdje smo postigli zapažene rezultate. U svom radu nadahnjuje me rad s darovitim učenicima kojima želim omogućiti da ostvare svoje izume, isprobaju svoje patente i razvijaju kreativnost, samopouzdanje i prošire svoja znanja.

Sanja Minarik    
Osnovna škola Frana Galovića
Hrvatska

Zovem se Sanja Minarik. Rođena sam 1973.godine u Zagrebu, gdje završavam osnovnu i srednju školu, te Učiteljski fakultet. Od 1996. godine radim u Osnovnoj školi Frana Galovića u Zagrebu, kao učiteljica razredne nastave.
Prije tri godine unaprijeđena sam u zvanje učitelja mentora.
U svakodnevnoj nastavnoj praksi, već niz godina primjenjujem znanja, metode, postupke i oblike poučavanja koji su u skladu s filozofijom i metodologijom usmjerenom na dijete. U mojim razrednim odjelima uvijek su postojali potencijalno daroviti učenici. Oni zahtijevaju drugačije metode, postupke, oblike, sadržaje rada, kako bi zadovoljili svoju znatiželju, napredovali u svojim sposobnostima i ostvarili svoje mogućnosti.
Licencirani sam voditelj aktivnosti za rad s potencijalno darovitim učenicima, a licencu sam stekla na edukaciji u Centru za poticanje darovitosti ˝Bistrić˝, kod dipl.psihologinje i specijalista za rad s darovitim učenicima, Jasne Lay – Cvetković. U Centru sam povremeno mentorirala u radionicama matematike. U sklopu Centra, sudjelovala sam u projektu ˝Izrada obogaćenih materijala za darovite učenike u razrednoj nastavi˝,koji je proveden uz preporuku AZOO i sufinanciran od strane MZOS. Suautor sam i istoimenog priručnika.
U sklopu aktivnosti za darovite učenike u našoj školi ( Galović-Sveznadar ) , uz redovite radionice s darovitim učenicima, već nekoliko godina sudjelujem u osmišljavanju i provedbi Tjedna darovitih učenika. Sudjelujem i u E-twinning projektu˝100. dan škole˝.U ulozi hospitanta, sudjelovala sam u programu ˝Novigradsko proljeće˝, koji već nekoliko desetljeća okuplja darovitu i talentiranu djecu iz cijele Hrvatske u nudi im rad u različitim kreativnim radionicama.

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2015 Zakon Group LLC