Cijeli program »
Razvoj divergentnog i konvergentnog mišljenja pomoću web alata
2. verzija 578KB | Prezentacija 3.6MB |
2. Korištenjem suvremenih web alata ( Kahoot, Coggle i Pixton) pokazat ćemo primjere nekih gotovih materijala, nekih navedenih tehnika, s kojima smo poticali razvoj divergentnog mišljenja. ( 15 min)
3. Radionica ( Kahoot, Coggle i Pixton) (30 min)
4. Analiza rješenja (15 min)
Autor(i):
Brankica Majdiš
OŠ "Mladost", Osijek
Hrvatska
Volim svoj posao, rad s djecom, poticajno okružje. Najviše me vesele integrirani projekti matematike s drugim nastavnim predmetima: prirodom, kemijom, geografijom, hrvatskim jezikom, vjeronaukom… Kako bi rad i komunikacija s učenicima, učiteljima, ali i roditeljima bila brža, nastavni sadržaji zorno prikazani, poticajni, služim se novim tehnologijama čiji razvoj nastojim pratiti.
Ana Martinčević
OŠ "Mladost", Osijek
Hrvatska
Na nastavi koristim suvremena metode poučavanja. Povezujem matematiku i svakodnevni život u svakodnevnom radu te kroz razne projekte. Početnik sam u sudjelovanju u eTwining projektu i pohađanju webinara iz STEM područja. Sudionik sam eTwinning projekta Zvučno onečišćenje iz prirodoslovlja kojeg provodi 50 škola iz RH sa svojim motiviranim učenicima i učiteljima.
Volim raditi s učenicima i biti maleni kotačić u njihovom otkrivanju i razumijevanju
matematičkih kocepata.